Influencerka predávala vlastné vetry: Brala to tak vážne, až sa dostala do nemocnice
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: Instagram/stepankamatto
Ťažko sa jej dýchalo a okolo srdca cítila pichanie.
Stephanie Matto sa najprv objavila v jednej reality show, no na Instagrame ju začalo sledovať 281 tisíc followerov, z ktorých sa už dá vybudovať impérium. Namiesto založenia vlastnej značky make-upu alebo oblečenia sa rozhodla, že bude predávať svoje vetry vo fľaškách.
Ekonomika influencerov má aj svoju temnú a našťastie, relatívne malú stránku, kde producenti obsahu ponúkajú bizarné veci a ich fanúšikovia sú za ne ochotní zaplatiť.
Ponuku teda sprevádzal dopyt, ale podobne ako v automobilovom priemysle, aj tu existovali obavy, že namiesto nedostatku čipov príde k nedostatku nových vetrov: preto začala konzumovať veci, z ktorých normálnemu človeku zostáva rozum stáť.
Na tri proteínové koktaily si dala fazuľovú polievku.
Účinok sa dostavil, myslela si, že dostala mozgovú príhodu, nedokázala sa nadýchnuť a cítila pichanie okolo srdca.
Priateľ ju odviezol do nemocnice, kde jej povedali, že musí zmeniť stravu a predpísali jej nejaké lieky.
A to bol koniec jej podnikania.