Skoro jasno
Miroslav
29.3.2024
Pred 1000 rokmi sa na Zemi objavilo svetlo z ďalekého vesmíru: Stredovekí ľudia ho zachytili vo svojich kresbách

Zdá sa, že aj Európa videla to, čo zvyšok sveta. Dokonca ho zvečnili.

Existuje veľa ľudí, ktorí trávia čas hľadaním mimozemšťanov na stredovekých alebo dokonca starovekých zobrazeniach, alebo vo všeobecnosti v náznakoch, že by s nimi mohli mať niečo spoločné mimozemské civilizácie. Hľadajú dôkazy, že mimozemské bytosti nás kontaktovali už dávno, pred stovkami rokov. Existuje množstvo zdokumentovaných prípadov takýchto konšpiračných teórií. Ale všetky sú diskutabilné.

Tu je jeden:

Ak sa však trochu presunieme ďalej a budeme hľadať, či naši predkovia, ktorí žili stovky rokov, zaznamenali to, čo videli na oblohe a či na oblohe videli zvláštne veci, potom môžeme určite prísť ľahšie k zobrazeniam, ktoré nepochybne môžu byť skutočné.

Písal sa rok 1054, keď v mnohých častiach sveta bolo možné vidieť obrovské svetlo objavujúce sa na oblohe. Na oblohe sa objavila obrovská supernova, keď explodovala hviezda vzdialená 6500 svetelných rokov. Podľa poznámok odborníkov bol tento zvláštny úkaz pozorovateľný aj zo Zeme 23 dní. Bol taký veľkolepý, že z neho vznikali kresby z celého sveta a dokonca vedci z Ďalekého východu zaznamenali udalosti písomne.

V Európe sa však doteraz na vyobrazeniach nenašli žiadne stopy. Teraz sa zdá, že nastal obrat, vedci predpokladajú, že tento jav možno vidieť na jednej z mincí byzantského cisára Konštantína IX (1042-1055), tvrdí vedecká informačná stránka LiveScience.

cngcoins.com/ Filipovic et al