Žigmund
2.5.2024
Okolo tejto fotky NASA z Marsu sa nedá len tak prejsť

Okolo tejto fotky NASA z Marsu sa nedá len tak prejsť

Pozrite si tiež archívne video o prvých zvukoch z Marsu.

Mars je neoddeliteľnou súčasťou popkultúry, a to čoraz viac.

Historická misia NASA na Mars a množstvo reportáží, nám priblížili červenú planétu ako ešte nikdy v histórii. Curiosity alebo Perseverance priniesli ľudstvu úžasné nálezy a zábery, a keď ich NASA uvoľní pre verejnosť, veľa ľudí ich s napätím sleduje. Samozrejme, každý má iný cieľ, sú takí, ktorí hneď konšpirujú, aby na obrázku niečo našli, niečo si všimli a potom polemizujú, prečo ho chce NASA utajiť.

Ale často si na obrázkoch nájdu svoj vlastný vesmír aj fanúšikovia Hviezdnych vojen, Star Wars a Star Treku.

PRESNE TO SA STALO AJ TENTORAZ.

Veľmi často sa na snímkach objavujú naozaj vtipné tvary a formy a aj tí, ktorí sa predtým na týchto záberoch nepodieľali, dokonca ani na zábavných, sú tak trochu v "hre". Na internete sa vďaka vesmírnej agentúre objavil obrázok, ktorý okamžite upútal pozornosť fanúšikov Star Treku, pretože na snímke Curiosity je tvar, ktorý sa zdanlivo podobá na logo Hviezdnej flotily z filmu.

Obrázok zhotovilo marťanské vozidlo počas výstupu na horu Aeolis. Zvláštny útvar vznikol na sedimentárnom dne marťanského jazera, ktoré sa tam nachádzalo veľmi dávno.